Tuesday, March 22, 2011

4.6477.968

yeahh, really miss you a lot. i mean a lottttttttt. it is hard for me when you are not around. really hard. but, i'll try to cheer up myself. keep thinking that you are always here by my side. holding my hands, wipe my tears. rindu gila momen momen kite naik bas, rindu nak jeling jeling tengok you tido. rindu nak lepak kt tasik sambil makan big apple, tengok orang main kayak. rindu nak kusutkan rambut you. rindu nak cubit you, tampar you. rindu nak buat you rase bersalah bila you tengok i nangis. i miss all of it. if i can turn back the time, it will be the first thing i do..





notakaki:taksabarnaktunggulagisebulan.     

2 comments:

  1. aicehhh. ateee nape sweett bebenauuu. rugi dahh rapid bas, kurang passenger tetap :D

    ReplyDelete
  2. tau takpeee. sape suruh admin uitm habiskan asasi cepat cepat. banyak keburukan dari kelebihannya..

    ReplyDelete