Wednesday, December 29, 2010

aku jatuh cinta

sangat bahagia bunyinya, biasa la orang ade taman kan. mungkin semua orang tertanya-tanya siapakah gerangan jejaka yang berjaya mencuri hati saya. maaf ye, bukan jejaka tapi jejaka-jejaka. wahh, playgirl gila minah nie!HAHA. nak tahu siapa? jeng jeng jeng. FOOTBALLER. dari azali lagi saya memang minat local football. tak tahu la kenape, i prefer local than oversea. saya bukan seperti human lain yang menyokong team malaysia hanya bile mereka da memang game tu, menang game ni*jangantersaye*. dari kecil lagi saya dibesarkan dengan local footballer. mungkin hormon diri ini lain daripada manusia yang lain. i duno, maybe la.

disebabkan hormon yang ganjil tu, i always dreaming to have a relationship dengan footballer*berangansaje*. tinggi la cita-cita tu amal tapi kalau readers sekalian ada kenal mana mana footballer tu faham faham jela ok ;p tapi saya tahu ini tidak dapat direalisasikan. kenape saya suke footballer? soalan yang bagus. hah, nie sebab dye...

1. mereka sangat handsome


2. mereka superb cool plus kacak bile main bola


3. matured


4. sebab mereaka main bola la.HAHA


so, mereka yang ade di dalam list ialah zaquan adha, aidil zafuan, khairul fahmi, muslim ahmad, izaaq faris, s.kunalan*kalausayaindianla*. sebenarnye ade la beberapa lagi tapi macam banyak sangat je. ok ok, actually i love to watch them play. kalau kat rumah tak pernah miss tengok bola hari sabtu tu*acarawajibbersamaayah* dan mase ni lah encik kamal alkuri dapat merasakan kehadiran anak lelaki dalam family kitorang. why? sebab saya akan menjerit terlolong dan melompat berguling macam orang gila kat depan tv tu. mak sampai da pening-pening sebab tengok anak dia yang da histeria, silap silap boleh panggil ustaz tolong ubatkan. goshh! 

yeah, saya ada satu pesanan ye. kalau la ade lelaki yang mungkin tersuka, terminat, terjatuh hati, termimpi-mimpikan saya sila la main bola. i really love guy yang main bola. mungkin saya juga bakal terminat, tersuka dan etc kat awak. anyway, congrats kat team malaysia sebab menang AFF SUZUKI CUP. da agak da anda boleh menang, kalian superduper superb gila macho la dude !





notakaki: harapharapfuturehubbypandaimainbola :)



3 comments: