Monday, January 3, 2011

sebuah perjalanan

yeah, at last dapat jugak jejak kaki kat broga. 2 januari 2011 ! so, mane nak start eh. cop cop. hah, aku rase sangat hot  bile ditemani jejaka-jejaka kacak. siapa hotsetap tu? fitri, dean dan juge joe. cett, mereka sangat kencang berbual sampai kadang-kadang terlupe ade sorang minah ayu dalam kereta mereka. sabar jela dan maaf ye kalian sebab aku agak kekok untuk berbual kalau baru kenal.

kronologi perjalanan ke broga:

1. hakim
dinner same itu rakan-rakan broga sambil mereka berpantun. dua kerat la, empat kerat la, dua rangkap la. aihh, pelik la mereka nie.HAHA.


2. uptown shah alam 
buang mase dok meninjau-ninjau barang-barang yang tak berapa nak best. jumpe si bimbo farah bersama tamannya si budak TESL. hah dayat, hang hutang air dengan cek tau. hang jangan nak buat lupa pulai aihh. tak boleh jadi nie, kena tuntut sampai dapat.


3. mcD
satu insiden yang sangat lucu terjadi disini yakni si taman farah dok terpegang tangan saya yang disangkanya tangan farah. gatal sungguh kau ye, ehem ehem ehem ;p



4. broga
mula meneroka broga dalam pukul 4 pagi. mula-mula memang semangat habis la tapi baru 10 tapak aku da tercungap-cungap, pondan betul la.HAHA. bila da sampai atas tu memang puas hati sebab kat atas tu  memang cantik plus sejuk. sumpah ramai orang dok daki bukit tu sampai da macam rombongan sekolah pown ade jugak la. lepas da lepak-lepak, da posing-posing dan da gelak-gelak kitorang pown turun la tapi sumpah tak best. sebab ape? sebab aku gayat nak turun*pondansekalilagi*. fitri, anda berhutang nyawa dengan saya. sebaik la tak jatuh, kalau tak sapa nak kawin dengan hang bila besak nanti*merapusudah*. last last, kene tinggal sorang-sorang oleh kerana kelajuan yang teramat lembab mengalahkan siput khinzir.



5. barra
otw nak balik shah alam, si fitri dan si joe tido dengan sangat nyenyak ye. si fitri tido bersama shade dan si joe yang tido senget-senget ke kiri, ke kanan dan ke depan. sumpah comel korang berdua tido, aku dok gelak dengan derasnya di dalam hati sampai terbawa-bawa ke barra. anyway, terima kasih fitri kerana belanja saya breakfast :)



6. kolej mawar, 1B-03-27
sebelum menggantikan tido yang tertunggak, sempat jugak aku dok gossip-gossip dengan roomate. lepas tu ape lagi, membuta sampai lebam la.


yeah, memang diakui penat sangat dok daki broga sampai nak berjalan pown rase macam da takde kaki dan tercungap-cungap nak putus nafas*ewahewahewahmetaforalasangat* tapi u guys have to try. semoga berjaya ye rakan-rakan :)





notakaki : lepasnibolehlanaikeverast !

No comments:

Post a Comment